es real que por esto me banearon.... solo quiero su opinion.

Partida 1 Prepartida GSCH MAYA: que GSCH MAYA: son muchas ultis GSCH MAYA: que tengo que esquivar GSCH MAYA: jarvan sona jax y oriana GSCH MAYA: hahaha GSCH MAYA: pero bueno En partida GSCH MAYA: andale GSCH MAYA: jarvan con ignnaite GSCH MAYA: hahahah GSCH MAYA: por que no haces eso antes GSCH MAYA: la perra me flasho para meterme el ignaite GSCH MAYA: damos surrendeR? GSCH MAYA: wee GSCH MAYA: ya perdimos linea GSCH MAYA: ya valio madre GSCH MAYA: pero bueno GSCH MAYA: 3 ganks en bot. GSCH MAYA: el talon fedeando GSCH MAYA: poss GSCH MAYA: mejor surrender GSCH MAYA: me oneshotea la sona GSCH MAYA: hahahaha jarvan con ignaite.... GSCH MAYA: y el flash?=]?=? GSCH MAYA: ahh pero con ignaite... GSCH MAYA: por los clavos de cristo GSCH MAYA: ya hagamos nashor GSCH MAYA: quie en late perdemois GSCH MAYA: ahh pero tienen jarvan con ignaite Después de la partida GSCH MAYA: hahaha GSCH MAYA: el jarvan GSCH MAYA: 3 perdidas seguiudas GSCH MAYA: con ignaite GSCH MAYA: y sigue sin entender GSCH MAYA: yo le di a la lulu GSCH MAYA: a mi me dieron puro chorizo GSCH MAYA: no flamie
Compartir
Denunciar como:
Ofensivo Spam Acoso Foro incorrecto
cancelar